no-img

ادامه مطلب

MP4
آموزش معاملات Binary Option
امتیاز 5.00 ( 2 رای )آموزش معاملات Binary Option">
mp4
مارس 17, 2018
163 مگابایت
20000 تومان
20000 تومان – خرید

آموزش معاملات Binary Option


آموزش معاملات Binary Option

باینری آپشن (Binary Option) چیست؟

معاملات باینری آپشن اجازه می دهد تا معامله گران از نوسانات قیمت در بازارهای جهانی چند برابر سود ببرند، اما ضروری است که خطرات و مزایای این ابزار های مالی را قبل از استفاده به خوبی درک کرده باشید. معاملات باینری آپشن کمی شباهت به معاملات سنتی دارند، شامل پرداخت های مختلف، هزینه ها و خطرات، و همچنین ساختار منحصر به فرد نقدینگی و روند سرمایه گذاری. در این مقاله می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که باینری آپشن چیست؟ معاملات باینری آپشن یکی از ابزارهای بازار مشتقه با درآمد ثابت (یا درآمد حداکثر) هستند. معاملات باینری آپشن که با نام گزینه های دودویی نیز شناخته می شوند اگر در زمان انقضا در پول باشند، معامله مقداری از مبلغ سرمایه گذاری خود را سود می کند در غیر اینصورت کل مبلغ سرمایه گذاری خود را از دست می دهد. بنابراین موفقیت در معاملات باینری آپشن منوط به یک شکلی از بله-خیر یا همان گزینه دودویی است. گزینه های دودویی دارای یک زمان انقضا هستند، برخلاف معاملات سنتی که محدود به زمان نیستند. در زمان انقضا اگر قیمت در طرفی از قیمت استرایک پرایس (Strike Price) یا همان قیمت شروع معامله باشد که تریدر حدس زده است، معامله سودده خواهد شد در غیر این صورت با یک معامله ضررده مواجه خواهیم شد.
بازدهی معاملات باینری آپشن اتوماتیک است. به این معنی که سود یا ضرر این دسته از معاملات بلافاصله پس از منقضی شدن، به حساب تریدر منظور می شود و نیازی به انجام هیچ کاری نیست.
معاملات باینری آپشن چگونه است؟
گزینه های دودویی یا همان باینری آپشن به طرز فریب آمیزی ساده و قابل درک است، و همین آنها را انتخاب محبوبی برای معامله گران با سطح مهارت پایین می کند. رایج ترین ابزار گزینه های دودویی high-low یا گزینه با درآمد ثابت است که دسترسی به سهام، شاخص ها، کالاها و ارز را فراهم می کند. این گزینه ها دارای تاریخ انقضا، زمان و قیمت اعتصاب واضح است

  • لینک دانلود بلافاصله پس از خرید به شما نمایش داده خواهد شد و هم به ایمیل تان هم ارسال خواهد گردید
  • ما هر لحظه برای پشتیبانی خرید شما آمده ایم اگر مشکلی داشتید با ما تماس بگیرید
  • این فیلم آموزشی کامل معاملات باینری آپشن را به شما یاد خواهد داد

موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.